20 toukokuuta 2013

Hiljaisuusleikki



 

Olen totaalisen koukussa kaikkiin etsitään rakkautta sarjoihin, ja tällä hetkellä kaikki tuo innostus on suuntautunut unelmien poikamiehen morsiamen etsintään. Rakkaus on ihanaa, ja kuinka upeaa on löytää se oikea, tuntea huuma ja ne perhoset!! Oih!! (vaikkakaan nuo televisiosarjat eivät välttämättä pidä sisällään sitä "onnellisina elämänsä loppuun saakka..." niin ajatus sen mahdollisuudesta on sydäntä pakahduttavaa!)

Ne jotka napittivat Bradia&morsimia perjantaina ovatkin vallan tietoisia tästä hauskasta leikistä. Hiljaisuusleikki. Itselleni tämä leikki oli hyvinkin tuttu lapsuudesta, jota äiti tykkäsi kanssani usein pelailla. ;D Kokeilimme tätä aikuisempaa versiota myös kotona, ja sehän oli huippu hauska!! Ajattelin ensin, että tämä on niin taatusti viettelevä leikki - ajatuksella kaikki kikat käyttöön voiton eteen! Mutta ehei, me räkätettiin silmät vedessä ja romantiikka oli kaukana!! Ehdottoman hauska pikkupeli, ja päätyi ainakin meidän pelikoppaan. 

Hauskaa ja naurun täyteistä viikkoa!!

♡ Vilhelmiina

2 kommenttia:

  1. Mä leikin tätä hiljaisuusleikkiä usein Nn kanssa ja mini on tosi hyvä tässä!!! Minä nautin!! ;))

    Hahahah!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:D:D Tää on varmaan niin jokaisen äidin leikki, ja hyvä onkin, opetti ainaki mulle sillon joskus pientä hiljaisuuden hallintaa, se oli tarpeenkin! :D Ihana mini! ♡

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa minua kovasti! ♡